Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Mine gjør minst mulig det. Og jeg sjekker dem om de er slitte før jeg evnt vil arve dem til mine barn. Er de slitte og nedtråkka vil jeg ikke ha dem, det tror jeg ikke foten har gått av. Finsko og andre sko som er lite brukt er greit å arve. Hva gjør dere?
Lene~mor til tre Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Pensko og sko som er veldig lite brukt går i arv, ellers så er skoa så utslitt at de som regel går i søpla etter bruk..
blond Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er i tvil om hva som kan overtas av andre, er ikke sikker på hvor grensen går, men tenker slik at hvis de brukte skoene blir sendt til noen som ikke har råd til sko er det bedre med noen som er slitt enn ingen sko.. Nordmenn har råd til å være kresne, men ikke alle andre har det. Selv kjøper jeg alltid nye sko. Blinkesko skal forresten kastes i spesialsøppel dersom de skal kastes.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Mine barn arver ikke sko. Men jeg så på brukte vintersko til lillebror på finn en vinter. Det var ikke å oppdrive hans str. Men plutelig en dag var det bare en butikk som hadde. Han har så bred fot at han må ha brede sko, og vi hadde så lang vinter at andre hadde helst begynt å kjøpe vårsko. Jeg har gitt vekk skoene til mine barn. Eller kastet dem om de var veldig utslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå