Gå til innhold

Gravid! Bare jeg som vet foreløpig.


vier5

Anbefalte innlegg

Tok test for 5 min siden,- jeg er gravid igjen :) Plutselig kom alle gravidtegnene he he. Min mann ligger på sofaen og sover, -vet ingenting ennå. Jentene leker og koser seg. Selv sitter jeg her og smiler for meg selv, og tenker på hvordan jeg kan fortelle nyheten på en litt artig og annerledes måte.... Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han leser avisa så kan du legge et ark inni der og skrive nyhet! du skal bli pappa :)

 

Eller: Har du er gammel body til en av jentene, skriv med tusj på den: jeg skal bli storesøster

 

Lag frokost, skriv på frokosten på en eller annen måte at han skal bli pappa

 

 

Det var noen jeg fant på, hehe. Sifra hvordan du gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer=D

 

såå morro! hehe, og de forslaga over er jo geniale;)

jeg er tom for ideer etter de over=P hehehe

 

fortell oss;)

 

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var jeg som skreiv dem. Takk :D hehe. Jeg har forresten fortsatt ikke TR. Men bare dag 25/26, pleier å få den da. negativ test. Men vi får se :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, luuring=P <3 heheh... kom kom, håpe håpe=)

 

 

 

ide til; eller så kan du jo ta ett bilde av testen med mobilen å sende ett bilde mens dere sitter sammen;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt!

Skal sette meg ned å samle alle forslag jeg finner, legge ut på bloggen :)

Samboer er syk, så jeg leker sykepleier. har lite å gjøre med andre ord.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine forslag! Synes den med skrift på body hørtes ekstra spenstig ut. Den kan jo brukes når vi forteller det til resten av familien også:). Men finner ingen passende t-skjorter (jentene er 4 og 6). Må vente til i morgen. Åååå, jeg gleder meg:) :) :)

 

Til deg vilblimamma89: jeg testet negativt 12 dpo, tenkte ikke mer på det da det var liten sannsynlighet for klaff. Nå skulle jeg hatt TR for en uke siden (har uregelmessig 29-34 dager). Lykke til og god bedring til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lur ide om å lage kort og sånt til sambo, men han og unga var litt for raske hjem så rakk ikke...Ble da til at jeg viste han testen...

 

Men tenkte å kjøpe en sånn body og tshirt på som jeg skal ha med unga når vi skal til spania og bo hos bestemor...Tenker det blir en fin overraskelse til henne...Bare håper alle andre kan hold kjeft...

 

 

Til vilblienfamilie:

Ble dønn nysgjerrig på hvem du er...Bor nemlig på korset selv... ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort. Kjøpte inn 2 rosa bomulls t-skjorter på H&M, leverte på trykkeriet for å få trykket på: "jeg skal bli storesøster i februar". Når jentene skulle legge seg fikk de på trøyene. Deretter sendte jeg de til pappa`n for en nattakos. Hi hi. Han så ikke hva det sto før etter en stund, men etter det har jeg blitt behandlet som en dronning. Har ikke sagt det til barna enda, og vil vel vente med det til etter sommeren, om de ikke legge merke til magen da..... Får se hvor kjapt den kommer.

 

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...