Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Men hvordan burde jeg reagere når min kjære kommer hjem fra jobb og jeg får høre at for n-te gang har ei eller annen jente bedyret hvor herlig/deilig hun synes han er og hvor lyst hun har på han. Etter jobb ( de trener sammen) har hun tatt han på rumpa. Hvor han ikke har sagt særlig annet enn å trekke seg unna. Jeg har ikke lyst til at han skal trene sammen med henne mer men er jeg urimelig hvis jeg tenker det? Huff jeg kjenner jeg får sjalue følelser her som jeg egentlig ikke vil ha. Hva burde jeg si?
trollmamma Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Snakke med mannen din om det. Bli med på trening og vis dama kor landet ligg ;o) Viss du stoler på han, så er det vell ikkje noko problem?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Snakk med han! Vondt å gå rundt å være sjalu!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 "Ikkje noko problem"? Haha, dib på sitt beste! Dette ville jeg ikke funnet meg i, HI.
trollmamma Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Kvifor er det "dib på sitt beste?" Viss man stoler på sin mann, og veit at han ikkje vil finne på noko tull, så er det vell ingen problem? Sånn tenker iallefall eg i forhold til minn mann da. Men sant nok, min seier fra til damene om dei blir for påtrengende at han ikkje er interessert. Så det blir jo litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Jeg sa det var greit at han dro på den treningen på en betingelse: At jeg hentet han og fikk møte alle jentene. Så sa han at det gikk ikke for etter treningen går alle ut forskjellige veier. Og dette er i tilknytning til jobb så kontorene er stengte og hovedøren også. Huff jeg er ikke sjalu i det hele tatt men kjenner jeg er så usikker. I går sa han også til meg at han følte jeg var en person som ble fort sjalu. Jeg er så lei meg ...mest fordi han har den følelse av meg. Jeg har da tydeligvis gitt uttrykk for å være sjalu. Men jeg skal snart begynne i ny jobb hvor det jobber mange menn og sa at det sikkert var menn som kom til å ta meg og på rumpa så kanskje jeg bare måtte godta at han er så flott. Jeg er jo ikke så verst selv heller. så ser han på meg og sier: jasså du er ute etter hevn nå? Huff liker ikke slike negative samtaler. Vi har så lite tid sammen og kvalitetstiden vår er noe av det kjæreste jeg har akkurat nå. Takker for svar. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Du får vri kommentarene hans over på ham selv slik du har gjort, og når han spør om du er ute etter hevn så spør du ham: Hva er DU ute etter da, når du forteller meg hvor deilig damene synes du er? Tipper han blir svar skyldig. Til ettertiden kan han la være å skryte til deg om hvor ettertraktet han tror han er, så er noe av årsaken til problemet borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå