Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg sliter sånn under menstruasjonen at jeg blir helt asosial under periodene mine. Jeg blør enormt mye, sliter med løs, hyppig mave og har generellt veldig vondt i hele magen - ikke bare underlivet. Jeg har luft i maven og da også luftsmerter. Jeg har verk nedover føttene og i korsryggen. Det stråler i beina samt at de blir numne/dovner av. Er det noe jeg kan gjøre for å lindre dette? Uten å ta hormoner?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Ta 2 naproxen når du kjenner at smertene begynner så en av gangen etter behov.
Gjest ->>- Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Du kan ta smertestillende, type NSAIDs vil fungere best. Du har forøvrig symptomer på endometriose, og kunne kanskje hatt utbytte av en gynekologtime for å få vurdert hvorvidt du kan tenkes å ha det. Men skulle de finne at du har det, er hormonelle preventiver den anbefalte behandlingen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 magnesiumtilskudd, varmeflaske, pledd og sjokolade. ellers hjelper det meg hvis jeg trener magemuskler/rygg ellers i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå