Gå til innhold

Barnas utvikling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig at en baby på 9 mnd kan?

Hva gjør deres 8-9 mnd babyer?

Jeg er litt redd for at mitt lille troll er litt treig med det meste....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 10 mnd i dag krabber, går langs bord, klatrer prøver å gå uten å holde seg, sier pappa, kake,

Men hun begynte å reise seg opp når hun var 6 mnd, så hun bruker lenger tid på å lære å gå enn mange barn som reiser seg først ved 8-9 mnd alder.

Jeg ville ikke bekymret meg så mye, det er ganske stort hopp mellom hva babyer kan og ikke kan i den alderen. Har jo mye med interessen å gjøre og. Noen vil opp fra de er små andre tar seg god tid og nyter livet på gulvet :-)

Skrevet

Han elsker jo å ligge å smatte, pludre, snakke og alt. Men når jeg liksom ser på babyer som er yngre enn han som allerede kan stå langs noe, krabbe og sitte alene begynner jeg jo å få andre tanker i hodet.

Selv om jeg vet det kommer etterhvert og alle sier at jeg burde være glad for at han ikke krabber enda eller holder seg til ting. Han blir jo 9mnd om 2 dager så jeg lurer liksom på når det kommer da...

Skrevet

Ingen ?

Skrevet

Du får nok dytte den opp i morgen, ofte dårlig respons så seint. :-)

Skrevet

Da gjør jeg det :)

Skrevet

Lukas var 11 mnd da han begynte å krabbe. Før det lå han på gulvet og koste seg, han kunne dytte seg rundt, men rullet eller ålet seg aldri.

Jeg var litt stressa ang dette og følte alle andre på samme alder var kommet mye lenger... men jeg er veldig glad for at det ble slik, når han begynte å krabbe og senere (16 mnd) gå, var han moden mentalt for det og det ble mindre ulykker og han var mer forsiktig.

Nå har jeg Ella på 8 mnd, hun ruller seg rundt, men åler eller krabber ikke, ikke kan hun stå eller gå, snakke eller sitte, men det er jeg veldig glad for.

Det kommer når det kommer og jeg nyter virkelig denne tiden, det blir fort nok travelt :)

Skrevet

Eliza er 11 mnd og krabber fremdeles ikke, aler seg frem, ruller seg frem og skyver seg frem på rompa. Ikke vil hun gå heller,he he. Barn er veeeeldig forskjellige :)

Skrevet

Da vet jeg at det er flere av oss :) Det kommer nok etterhvert... Er vel bare jeg som fikk noen rare tanker..

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...