Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Hohoho! Sånn går det når Norge sender en nattasang.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Han var da ikke så dårlig at han fortjener nest siste plass..!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Island hadde fortjent å vinne. De har gjennomgått mye de siste årene.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 29. mai 2010 #12 Skrevet 29. mai 2010 Med ei ku? Ja, litt rautende kanskje
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #15 Skrevet 29. mai 2010 Supert! Så slipper vi å bruke masse unødvendige penger på bullshit-sirkuset neste år. Forøvrig synes jeg at "my hard" var tilbake alle gangene unntatt første gangen. Han glemte seg raskt med nervøsiteten, gitt. Hi hi!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Ja det skjønte jeg allerede når han vant den norske finalen, typisk treg, dårlig sang som vi havner på Jumboplass med. Didrik er kjekk, men mangler karisma! Han er for "dau"
Hilde_85 Skrevet 29. mai 2010 #19 Skrevet 29. mai 2010 Skjønner jo at vi får så dårlig resultat når vi har så kjedelig sang. Island kunne fortjent å vinne ja, de hadde og en flott sang syns jeg,men problemet er jo at de er konk så de hadde jo aldri i verden klart å betale for det, da måtte jo de andre landene betalt for herligheten.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #21 Skrevet 29. mai 2010 Ja fortjent. GØRR kjedelig sang. GO tyskland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå