Gå til innhold

Dette ser ikke bra ut for Norge!


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 poeng så langt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vertfall fått poeng :P

Skrevet

Ja, det er merkelige greier, gitt....

Skrevet

konge! nest sisteplass

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Hohoho! Sånn går det når Norge sender en nattasang.

Skrevet

Han var da ikke så dårlig at han fortjener nest siste plass..!

Skrevet

Island hadde fortjent å vinne. De har gjennomgått mye de siste årene.

Skrevet

Sånn går det når man bytter bort fela!

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Med ei ku? Ja, litt rautende kanskje

Skrevet

haha :) herlig kommentar!!

Skrevet

Tyskland var da kjedelig.

Skrevet

Supert!

 

Så slipper vi å bruke masse unødvendige penger på bullshit-sirkuset neste år. Forøvrig synes jeg at "my hard" var tilbake alle gangene unntatt første gangen. Han glemte seg raskt med nervøsiteten, gitt. Hi hi! :P

Skrevet

Ja det skjønte jeg allerede når han vant den norske finalen, typisk treg, dårlig sang som vi havner på Jumboplass med. Didrik er kjekk, men mangler karisma! Han er for "dau"

Skrevet

Håper naboene stemmer på oss!

Skrevet

I`ll take his hard any day!

Skrevet

Skjønner jo at vi får så dårlig resultat når vi har så kjedelig sang.

Island kunne fortjent å vinne ja, de hadde og en flott sang syns jeg,men problemet er jo at de er konk så de hadde jo aldri i verden klart å betale for det, da måtte jo de andre landene betalt for herligheten.

Skrevet

5 poeng til Norge fra Danmark.

Skrevet

Ja fortjent. GØRR kjedelig sang. GO tyskland :)

Skrevet

Tyskland er jo gørr

Skrevet

Blir nok tysk. Var sjarmerende jente.

Skrevet

Pen jente, kjedelig sang fra Tyskland ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...