Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med ekstremt halsbrann.

Har drukket masse melk og tatt gaviscon, men ingenting hjelper nå. Så jeg fikk en glup ide..Jeg spiser en banan, det har jeg lest noe om i forhold til halsbrann..etter jeg hadde spist opp googlet jeg det. Unngå banan ved halsbrann...

UPS! Ja det var jo lurt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg har da spist banan mot halsbrann og synes det har hjulpet innimellom, jeg - placeboeffekten kan altså motvirkes av googling?

Skrevet

Det er forskjellig fra person til person hva som gjør det værre og bedre. Selv får jeg skikkelig problemer av tomat, men kaffe, som skal være halsbrannfremkallende gir meg ingen problemer.

Prøv med en neve mandler? Det funker fint for meg. Også unngå sukker.

Skrevet

ja tror det er litt forskjellig fra folk til folk. Har hvertfall ikke merket at det har blitt verre..og det er jo bra!

Mandler skal prøves ut. Takk!

Skrevet

Halsbrann er forferdelig. For min del så hjalp Loveharts meg gjennom svangerskapet. Prøv det du :-)

Skrevet

Lovehearts har og hjulpet meg, og tyggis med mint!!

Skrevet

Jeg har slitt med halsbrann gjennom hele svangerskapet, selv om jeg har unngått det som står på listen over fremmkallende elementer som kaffe, sterk mat osv. Akupunktøren min sa at jeg kunne forsøke å holde meg unna frukt da det er mye syre i frukten. Det ble en total annen hverdag etter at jeg gjorde det. Har fortsatt litt halsbrann i blant fordi jeg ikke klarer å holde meg unna sukker, men det fikser gaviscon og lovehearts:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...