Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Har en gammel skolekamerat på facebookvennelista mi. Jeg har ikke hatt kontakt med han siden ungdomsskolen, men vi er fra omtrent samme sted. Han har studert i utlandet i mange år vet jeg. Nå har jeg fått personlig melding fra en dame fra det landet han har studert i, som skrev til meg fordi jeg er kvinne og står på vennelista hans. For min egen sikkerhet, som hun skriver. Han har åpenbart helt syke meninger når det kommer til kvinnesyn, og synes at voldtekt er helt ok. Han har skrevet lange innlegg om dette på egen blogg, og omtaler også drapet på politimannen i Mo i Rana for en viktig seier. Hvordan forholde seg til dette ?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 hmmm.. slette han fra vennelisten din kansje? ikke vet jeg:P
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Tenkte på det - men han får sikkert med seg at denne dama har sendt ut pm til alle hans kvonnelige venner. Vil liksom ikke lage noe "uro" som kan gi oppmerksomhet heller. Best å ikke gjøre noe som helst, kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Jeg ville ha slettet ham, slik at han ikke hadde tilgang til profilen min lenger. Utover det er det vel ikke stort å gjøre, det er ikke forbudt å ha syke holdninger, så lenge man ikke oppfordrer til lovbrudd.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Kan vi ikke få se bloggen hans da? Eller du kan sjekke der om det hun skriver er sant.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Nei, jeg legger ikke ut bloggen hans - siden hele navnet er i den adressa. Men jeg har lest, og jeg ble sjokkert.
trollmamma Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Slett han frå vennelsita og ikkje ha kontakt med han.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Det er vel bare å fjerne han fra vennelisten. Hvorfor gjør du ikke det? Chatter/skiver dere ikke til hverandre ofte merker han det sikkert ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Vil du ikke lage noe stort ut av det så kan du bare skjule det meste fra din info, slik at han ikke ser noe av den. Eller slette han.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Eg hadde ikkje sletta han, men kommentert imot alt han la ut som eg var ueinig i. Idiotiske menneske må få høyre at dei er idiotar. Då blir det i alle fall vansklegare å påvirke alle andre lettpåverkelege han har som venner. Eg blei fjerna som venn frå 3 frp entusiastar under forrige valkamp:) Ikkje alle toler å bli motargumentert når dei ikkje kan forsvara synet sitt, eller legg ut informasjon eller påståeleg svada som kan plukkast i frå kvarandre med lettheit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå