Gå til innhold

har ikke ømme pupper omtrent lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan det komme av??? blir så nervøs.. skal ikke på ul igjen før om 2 uker å tre dager.. det er såå lenge.. er 6 uker på vei. da jeg var på ul sist uke var visst fosteret for lite at hjertet slo.. men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at det sikkert ikke er noe galt..... hadde MA i februar!!

kan det være et tegn på at noe er galt tru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Jeg kan ikke huske at puppene var ømme under hele det forrige svangerskapet mitt. Symptomene kommer og går, og er ikke forutsigbare.

Dette går bra skal du se :)

Hvor har du tatt tidlig ultalyd? På sykehuset eller privat?

Jeg lurer på hvor mye privat koster... og om det er lurt å sjekke...

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte for halvannen uke siden. Jeg har mistet en gang før og ble helt kald da jeg plutselig ikke kjente noe ømhet i brystene lenger. Til da kunne jeg ikke ligge på dem. Jeg følte meg heller ikke kvalm. Jeg tenkte det samme som deg, og fikk helt panikk. Jeg tok kontakt med legen og fikk tatt blodprøver to dager på rad. De viste økning av de rette hormonene, og alt så bra ut. Det gjorde meg rolig. Siden har jeg også vær på tidlig ultralyd, og så et lie hjete som slo. Jeg var nesten 8 uker gravid da symptomene brått ble anderledes. For meg var det beryggende å ta de to blodprøvene, så du kan jo be om slike hvis du fremdeles er like urolig.

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte som deg, har i en uke nå hatt

ømme pupper og en del kvalme, men i går, var formen på topp, jeg kunne til og med ta en joggetur, og hadde energi! Satt meg ned senere på kvelden og begynte å tenke, da ble jeg litt redd, men i dag er formen elendig igjen, utenom de ømme puppene da. Har lest litt rundt, og det er helt normalt at symptomene kommer og går. Noen får aldri noen symptomer, mens andre har alt hele sv.skapet. Tenk positivt, som oftest er alt som det skal være. Jeg nyter de dagene uten mange "handicap"..hehe.

Lykke til!

Skrevet

Har ikke hatt ømme pupper et sekund dette svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...