Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Syns den så helt genial ut jeg.. Slipper å bekymre seg for at babyen skal sette i halsen når man begynner med fast føde, samtidig som man kan tilby babyen mye mer forskjellig mat som ellers ville vært farlig.. www.babysafefeeder.com
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Ja, det var det mest bortkasta kjøpet jeg noensinne har gjort. Etter å ha brukt evigheter på å forsøke å lære en uvillig gutt hvordan den fungerer var den full av ekkelheter som var vanskelig å få bort. Det er mer apetittelig og lettere for begge å bare gi maten most:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 tenk hvor ekkelt å sitte å gnage på en pose da.. stakkars barn..
The Bad Gal Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Æsj, ja har testa og kasta den rett i søpla. Bare klin, og posen ble ikke engang skikkelig ren etterpå da jeg vaska den. Synes også det virka ekkelt å smatte på den nettingposen, og det var det,jeg prøvde. Styr unna! Prøv heller blender e.l og gi med skje.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Min gutt elsket denne. Hadde forskjellig frukt i og han elsket å tygge på den.
♡ A & E ♡ Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Begge mine har likt den, brukte den mest på kløende gummer. Legg frukten i kjøleskapet så den blir skikkelig kald også kan de få tygge på den inni posen. Posen kan du koke så blir den skikkelig ren
AussieAnette Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Min lille elsker den, godt for gummene. Han elsker og tygge og bite på ting, så første gang han tygde på posen så han helt forvirret ut. Det smaker noe annet enn plast mamma Hehe.
litenmensøt Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Jenta mi likte den ikke.Hun grøssa når hun tok den i munn, uansett hva jeg hadde oppi.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 min lille bruker det, og vi er veldig fornøyd! den er enkel og grei i bruk og er god for gommene når det klør:) jeg hiver alle delene i oppvaskmaskinen etter at jeg har vrengt den inn ut, da forsvinner alle rester uten problem:) men om du skal håndvaske blir det ikke ordentlig rent..syns jeg da! vi har brukt det på lange bilturer og når vi reiste med fly, for å gi henne noe spennende om hun ble lei, funka fint! men det meste blir vått og klissete, men det er jo naturlig når en liten skal spise selv!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Jenta mi er veldig glad i den, smatter og gliser go koser seg. JEG er derimot litt i tvil, blir mye skrubbing av de posene ja, og mye gris. Burde kanskje fylle den med noe annet enn banan neste gang, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå