Snakkelittmeddeg Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Joda, har mattebøkene halvveis åpne og glor på db og gp.. Hvorfor går jeg ikke ut når alle andre skal ut? Jeg er sikkert den eneste i hele verden som sitter hjemme med forberedelser til matte muntlig og ikke er gravid Så forbanna snusfornuftig skal man være, jaja angrer ikke i morgen i alle fall Gooood kveld til alle sammen =)
2barns mor Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Var invitert til GP fest i kveld jeg da... men med to små barn og en gubbe som jobber, så har jeg smågodtskåla, pc`n og fjernkontrollen som selskap ikveld.!
Snakkelittmeddeg Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg fikk plutselig barnefri, men later som om jeg er skolenerd Den er litt kjip når man har blitt invitert og så kan man ikke gå :s Men kan du ikke gå når mannen kommer hjem da? Jeg har åpnet meg en cider sånn for kosen sin del Sjokolade og chips venter i skapet... Ohh what a night
Gjest thricane Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 godteri. en øl. en god film. tjaaaa. sånn ble min hjemme alenekveld:)
Snakkelittmeddeg Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2010 Den var litt kjip da, får håpe du kan ta det igjen til neste år da Og det er egentlig litt godt å se at det ikke bare er jeg som er hjemme selv om mulighetene til å gå ut er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå