Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Helt håpløst å følge interessante tråder når det hele tiden dukker opp useriøst pjatt!!! Værsågod, fyr løs på denne tråden dere som sitter og taster piss hele tiden!!! ...håper noen er enige også da....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 jeg er enig... kan ikke skjønne hva folk tenker med noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Vet det, helt enig med deg!!! Er såååå lei av å lese om oppdragelse, barnevern, drittunger og bleieslutt!!!! Så jeg bare hopper over de innleggene! Det burde du også Hi! Lykke til, min stemme går til deg!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 HI her... He he, tenkte mest på innlegg som det ikke finnes NOE hold i. Hvem tror du er her inne, hvem er mest pulbar, er du sikker på at barnefar er den du har oppgitt, etc... Samt alle de som svarer skikkelig bitchy til andre som lurer på noe. Men hm... mener å huske noe vanvittig usaklig om barnevernet her nylig også. Har ikke lest så mye tidligere... Har i grunnen blitt litt skuffet... Men innimellom er det noen fine innlegg med mye gode kommentarer også! Tommel'n i været!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Mye GP shit i dag,,, LIker bedre "vanlige" dager på dib ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Fordi man ikke har noe liv... Eller ikke gidder å sette igang med husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Så lei jeg er disse trådene. Bare logg deg av og ta med deg de andre pripne fjolsene som ikke skiller mellom dib og rl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå