Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Noen som har erfaringer med 3 åring som begynner i bhg? Er redd hun skal falle utenfor siden hun begynner når hun er såpass gammel, for de fleste andre barna har vel gått der siden de var 1 år. Jammen mye man bekymrer seg for når man er blitt mamma....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Hvis hun er vant til å leke med andre barn, er det nok ikke noe problem. Barn elsker jo at det kommer inn nye lekekamerater i bhg. Byttet barnehage når sønnen min var tre. Det gikk kjempebra!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 her begynte tulla når ho var tre år. gikk kjempefint, fant venner og fikk ei venninne fra dag en, og de henger sammen ennå, snart 3 år etterpå. hadde ingen problemer i det hele tatt, men var litt spent selv husker jeg. Skal ha en 2 åring i barnehagen til høsten. Og er spent på hvordan det skal gå og. Tror man er det uansett alder jeg
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Mine begynte da de var tre, et år senere enn planlagt pga hussalg og flytting til annen kommune. Det kunne ikke gått bedre:-) For dem var det faktisk perfekt å starte i den alderen, de er to veldig trygge jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå