☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Når halve familien er nødt til å dra dra 8 timer for å komme i bryllupet tenker jeg at de kanskje trenger litt lenger frist for å få tak i flybilletter o.l. Hva sier dere?
Mom2Two Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Ja, veldig greit med god tidsfrist hvis det er så langt at man må fly, overnatte på hotell osv.
Alba44 Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Synes det høres veldig lurt ut, jeg. Greit med god tid. Vi sendte ut ca 3,5 mnd. før.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2010 Takk for svar dere! De må ordne overnatting og fly eller tog. Så da satser jeg på det =D De fleste vet det jo allerede, men for å være på den sikre siden =)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Det gjorde vi også. Vi hadde i tillegg sjekka ut overnattingsplasser og priser som vi informerte om i invitasjonen. Tar dere kontakt med et hotell e.l så får dere nok avslag i prisen, som igjen kommer gjestene til gode. :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå