Gå til innhold

Hvorfor har Didrik bare fått et refreng?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hadde det ikke vært greit med vers mellom? Dårlig gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He can keep his hard for himself. Om det hadde vært enda mer ville det rett og slett blitt for meget.

Selv for meg.

Skrevet

Fredrik Kempe bruker ikke å ha så mange refreng. Hvis du hører på fler av hans låter så er det samme sjanger

Skrevet

to*

himself

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, jeg skrev ikke "hvorfor har han bare fått ett refreng". Jeg skrev "hvorfor har han bare fått et refreng". Kan jo bare sette gjentakelsestegn etter første gjennomkjøring, skru opp volumet og kanskje skifte toneart et sted, så har du hele sangen.

Gjest sug lut
Skrevet

Didrik er en søting. Ikke et vondt ord å si om ham. Men synes nå han har fått litt lite sang.

Skrevet

Ups, sorry lesefeil,tatt en glass vin og er en smule trøtt.( første kveld på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge jeg er uten mann og barn)

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, jeg har gått inn for sofa og mengder av mat av like høy klasse som MGP, så jeg er heller ikke veldig oppegående, har en sky av pottis og rømmedipp rundt hjernen.

Så forresten søtedidrik akkurat, og oppdaga pittelitt vers...

Skrevet

Nå må du bli edru! Sleipedidrik og dummesangen er da vitterligen ikke noe å se/høre?

Gjest sug lut
Skrevet

Næh, han er så ung, det er dårlig gjort å ikke klappe når unga opptrer.

Skrevet

Og når jeg da hadde tømt det andre vinglasset fant jeg ut at det var ganske morro å se på mgp, siden det er mye rart å se der, ( godt å vite at min tremening kom videre i sin sølvglittrende hotpants)

Gjest sug lut
Skrevet

ÅÅÅJJJ, hvem limte fast håret til Gullmor da?

Skrevet

Så du inntar bestemorholdningen? "Nei så flink du var" Nei, nå skal jeg drekka.

Skrevet

Har ingen aning, datt litt av lasset jeg når jeg så slekta ( takk og lov bor han i litauen og jeg her)

Skrevet

Eru tremenning med en av de gulltrusemenna der?

Jeg er tremenning med en som prater mye på Radio Norge.

Skrevet

Jupp, er vist det

Jaja, hakke løst til å prate med han når jeg skal hjem igjen :S

Skrevet

Eneste båndet jeg har til Litauen er at søstra mi var på tur der, ble matforgifta og innlagt på sykehus og mista vel seks kilo på noen dager.

Jeg må si sølvtrusene forbedret mitt inntrykk av Litauen.

Skrevet

Så leit med din søster, er aldri koslig å høre eller være syk.

Hmm, hvis du liker øl, og likør så er du herved bedt på grillfest ala litauen. ( har du god tid så er velkommen) Grillingen der nede tar 4-5 timer. Men duverden (?) og en koser seg.

Øllet er snaddergodt

(Likøren er hjemmelaget bringebærlikør laget på oppskrift derfra)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...