Gå til innhold

Ny spire i magen :)


Susmumrikk

Anbefalte innlegg

....og da var det på`n igjen med kvalme og diverse vondter. De kommer fort gitt. Veldig tidlig enda (5 uker) men du verden så koselig likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojojoj så koselig!! Gratulerer så mye!! :o)

Da er vi to i denne båten...hihihi ;o)

Håper formen bedrer seg snart for deg altså, men skal ikke lyve, ganske slitsomt å være gravid og ha en litten en på snart 11 mnd, men også utrolig stas! Tenk så mye glede de to kommer til å ha av hverandre da :o)

 

Er forresten 21 uker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. gratulerer så utrolig mye snusmumrikk! :) Jeg er på ingen måte der enda, men kjenner jeg blir glad på dine vegne ;) Lykke til i svangerskapet!

 

OG gratulerer med halvgått Magica.. kjekt å se at du henger med oss enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! Jeg er imponert over dere! Jeg er jo så ikke der i det heeeele tatt! Å føde på nytt er bare helt fjernt for meg! Så dere er tøffe!! Stå på damer! Og ja, tenk så mye glede de får av hverandre senere når de er så tette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Gikk desverre ikke bra denne gangen, endte i en SA, men det er vel naturens gang. Da er det bare å prøve på nytt og kose seg så masse en kan med den lille solstrålen vi heldigvis har her hjemme <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, susmumrikk. Godt du klarer å ta det fint likevel og kose deg med lille juligullet! Lykke til, håper å høre positivt nytt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så leit. Kos deg kjempe masse min din lille. håper det sitter neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...