LoveInMyTummy Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jeg trodde selvfølgelig at jeg skulle få være av de heldige, og ikke oppleve blødning i svangerskapet. Fikk litt blodslim på papiret i dag, og ringte legevakta. Fikk komme, men de ville ikke ta en UL på sykehuset. Nå kommer jeg til å bestille på privar klinikk,selv om det mest sannsynlig er ok. Har murringer i magen etter at jeg oppdaget blødningen. (8 uker på vei)
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Det samme skjedde med meg da jeg var 8 uker på vei... fikk ikke UL med en gang jeg heller... Meen, så kom jeg tilbake til legen etter to dager... jeg sa jeg var såååå bekymret og skikkelig redd, så da fikk jeg det.... Bare gjør det du, å legg på litt ekstra... så går det nok bra.. å da slipper du å betale masse masse penger for privat !
LoveInMyTummy Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Takk for tipset! Hadde du også murringer?
..snøklokke.. Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Må si jeg syns det er meget merkelig at du ikke får ul. Ja, blødning er vanlig, men tryggeht og følelse av å bli tatt på allvor er viktig. Du bør absolutt ringe igjen. Si du har vondt i magen, og at du blør. Lv skal ikke nekte deg en undersøkelse som tar dem 5 min!
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 bimsen: nei, jeg hadde ikke det... jeg la nok på litt ekstra.. hadde ikke noe særlig blødning heller jeg da... men uansett så ble det et negativt utfall lille spire sitt hjerte slo ikke... men det går nok bra for deg, bare legg på litt ekstra.. det er lurt =)
Marianne73 Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Jeg opplevde det samme, men fikk beskjed om at en UL kunne være stressende og påvirke i negativ retning siden sykehuset ligger en halv time unna. Legevakt mente heller at jeg burde ta det helt med ro og se det an. Men mas hvis du blør mer eller har dårlig følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå