Krabbeklo Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jeg er nervøs for at babyen ikke skal snu seg...vil ikke ha noe setefødsel....Er i uke 32 og er tredjegangs...når kan jeg forvente at babyen snur seg??
Knøtte85 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Har ikke baby goooood tid på å snu seg da? Kan ikke de feste seg dagen før termin liksom...? Jordmora mi hang seg opp i at min baby ikke ligger med hodet nedover, i uke 31. Er det jeg som er helt fjern, som ikke reagerer?!? Hehe.
Hanna30 Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er 35 uker på vei, og babyen driver og snur seg og kaver rundt ennå, og det var i følge legen helt normalt! Så tror ikke du trenger å stresse!
mamman til Fillip Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 her festa ikke junior seg før jeg var 38uker:) er førstegangs å da fester de seg tidligere(?) jm stressa ikke noe med det... så er nok helt normalt:) Ikke alle som fester deg før de vil ut eller!
firsla Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er førstegangs og er en uke på overtid i dag, her har babyen fortsatt ikke festet seg..
FruBoger fødeklar Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Kan da skje når som helst, og det er da tidlig i uke 32. Tredjegang så er det også god plass der inne og i bekkenet, så det kan vel hende han/hun ikke legger seg ned før fødslen er i gang til og med. Ikke noe å stresse med ihvertfall, de sjekker jo dette når det nærmer seg terminen og evt snur babyen om det går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå