Gå til innhold

Hode ned i bekken..når skjer det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nervøs for at babyen ikke skal snu seg...vil ikke ha noe setefødsel....Er i uke 32 og er tredjegangs...når kan jeg forvente at babyen snur seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke baby goooood tid på å snu seg da? Kan ikke de feste seg dagen før termin liksom...?

Jordmora mi hang seg opp i at min baby ikke ligger med hodet nedover, i uke 31. Er det jeg som er helt fjern, som ikke reagerer?!? Hehe.

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei, og babyen driver og snur seg og kaver rundt ennå, og det var i følge legen helt normalt! Så tror ikke du trenger å stresse! :)

Skrevet

her festa ikke junior seg før jeg var 38uker:) er førstegangs å da fester de seg tidligere(?) jm stressa ikke noe med det... så er nok helt normalt:) Ikke alle som fester deg før de vil ut eller!

Skrevet

Jeg er førstegangs og er en uke på overtid i dag, her har babyen fortsatt ikke festet seg..

Skrevet

Kan da skje når som helst, og det er da tidlig i uke 32.

Tredjegang så er det også god plass der inne og i bekkenet, så det kan vel hende han/hun ikke legger seg ned før fødslen er i gang til og med.

Ikke noe å stresse med ihvertfall, de sjekker jo dette når det nærmer seg terminen og evt snur babyen om det går da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...