Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 http://enromantiskmannsdagbok.wordpress.com/
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Nei! Grøsser meg vekk fra tråden.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 patetisk,flaut..pinlig...Hadde følt meg kvælt hadde det vært til meg:SToo much rett og slett..Menn skal være menn-ikke pusekatter:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå