Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hele livet har jeg sliti med tvangstanker og handlinger, over kortere perioder, og hatt mange "gode" år imellom- som om at jeg bare har ledd av det. Alltid vært redd for døden, at de nærmeste skulel dø fra meg eller jeg fra dem- så ja, jeg har vært en engslig person fra starten av. Jeg har endelig fått hjelp, går hos DPS'n i by'n- og skal snart videre til min "egen" psykolog (det er så lange ventetider). Det som skjedde nå var at jeg begynte å gå så lei av å være hjemme, og at jeg er en gress enke- mannen jobber borte i korte eller lengere perioder. sånn at jeg ble sittende hjemem med alt ansvaret av unge etc. Hun har alltid gitt meg stor glede og det gjør hun fortsatt, bare at jeg har de mest morbide tankene om at jeg skal kvele henne. Største frykten er at"jeg vil" gjøre det, og jeg blir drit redd av mine egne tanker. jeg tenker på dette 24/7. jeg ser for meg bilder i hodet at jeg gjør det, og at jeg liksom skulle like det. Åhh, jeg blir så redd. Mange vet det, emn ikke alle. Psykologen på DPS'n sier at dette er faktisk ganske normalt, men at det gjør veldig vondt for dem som tenker det. Trodde aldr t dette skulle gå så langt, jeg har vært en skikkelig hønemor da det kommer til jentungen, men det har vwl "bikka" litt over. jeg er så redd at jeg skulle gjøre det en dag, selv om jeg vet innerst inne at jeg aldri ville ha vært i stand til å gjøre noe.. fy faen! dette gjør vondt. Som psykologen sier, er at hun neppe ville tro at dette gjorde så vondt om disse tankene ikke hadde vært så forbudte eller tabubelagte som de er i dag. Noen som er i en lignende situasjon..?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hei:) vet det er lenge siden du skrev dette, men må bare høre hvotdan det har gått med drg, siden jeg nå i 2 uker har hatt det akkurat som deg:/ Anonymous poster hash: f3db2...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå