Gå til innhold

begynner å bli forkjøla...!!! passer sinnsykt dårlig da... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj... skikkelig vondt i halsen og tett i nesa og hodet og greier.. er snart i uke 39 og jeg orker ikke tanken på noe fødsel akkurat nå.. ufff...

men da har det seg vel sånn at jeg føder de neste dagene. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt tips til deg.. kjøp sambucol på apoteket eller helsekost... og c vitaminer... dette hjelper masse og du blir fortere frisk... =)

Kommer jo litt ann på hvor mye forkjøla du er blitt nå da, men en gagn vi skulle på ferie og jeg var dårlig brukte jeg denne og merka allerede på jvelden at jeg ble bedre.. =)

Pleier å fore mannen min med det når han er syk.. ;) fordi han som mangen andre menn, legger seg omtrent for døden med en liten forkjølelse... hehe sambucolen forkorter dramatikken noen dager.. ;)

Skrevet

ta c-vitaminer, te med honning, halsetabeletter av alle slag å det som er av hjelp ved forkjølelse!!

min forkjølelse endte i lungebetennelse å hadde det når jeg fødte. han ble tatt med sugekopp til slutt, fordi hver gang jeg presset så hostet jeg å fikk ikke til å presse så mye som jeg ville :( hadde lungebetennelse/forkjølet av og på i en måned etter fødselen..

men så var nå dette i november/desember så det er vell litt lysere for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...