Gå til innhold

Åhhh hun har så fin kropp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun hadde hatt bukse på kanskje. Beina var i tynneste laget.

Skrevet

Radmager spør du meg, eller et lite flatterende bilde...

Skrevet

Jøss, mener du det seriøst?

Ikke mye kvinnelig med knær som er tykkere enn lårene, får meg til å tenke på sultkatastrofer...

Jeg er enig i at det er pent med en slank veltrent kropp, men denne så jo anorektisk ut, det er ikke pent!

Skrevet

Ikke enig. Dette er perfeksjon på 2 ben etter min smak:http://nelioguerson.files.wordpress.com/2009/10/gisele_bundchen_google_group_2.jpg

Skrevet

Den var fin 16:46, veldig fin! Skulle gjerne hatt tid og overskudd til å trene og spise meg til en sånn kropp ;) Kjempeflott!

Skrevet

Når ble det fint å se ut som en anorektiker?!

Skrevet

Øsj, hun Gillian er bare vemmelig. Det finnes en gyllen middelvei. Bikker man over den mht trening og proteinpulver ender man opp med å se maskulin ut.

For meg harr Gisele verdens flotteste kropp. Hun ser slank, sunn og passe trent ut.

Skrevet

Enig i at HI sin link viste en usunn og utsultet kropp, men linken til anonym klokka 16:46 var da fin, den jeg ville trent meg til..

Gillian har kjempeflott kropp!

Skrevet

Gillian ekkel? Er enig at det finnes en gylden middelvei og hun er akkurat der mener jeg (etter min smak).

Syntes overhode ikke hun ser maskulin ut. Men nå skal det sies at jeg sikkert er litt preget etter å ha trent hardt i mange mange år!

Skrevet

Jeg blingsa, giselle har flott kropp:) Jeg trodde det var snakk om streken p ådet første bildet:)

Skrevet

en damekropp skal ikke se ut som en anorektiker for å være deilig. en kvinnekropp skal ha lår og hofte men slank likevel...dvs ikke bilring og hår under armene.....

godt mannen min elsker meg for den jeg er ;)

Skrevet

Enig, hun ser sunn og frisk ut(men skinnet bedrea kanskje eller?:)!

Skrevet

Ja, mener du det seriøst? Da er det noe galt med kroppsoppfatningen din. Ser jo ut som dama har alvorlige spiseforstyrrelser! Nei, huff... Ser ikke bra ut...

Skrevet

Britney Spears var jo direkte ulekker på det bildet! Er veldig uenig i at hun så sunn ut der.... at hu er aldri så lite overvektig kan nok de fleste oppegående folk se...Men hun var veldig flott før!

Skrevet

Britney er flott nå også, det bildet der er gammelt og ikke tatt så lenge etter hun fikk barn nr 2..

Skrevet

syns britney er er bra modell å strebe mot kropps messig..

Har selv to barn, og kunne kutta av meg en finger for en slik kropp.

Bedre med en 2kg for mye enn 10 for lite

Skrevet

Når Britney er veltrent og slank er hun perfekt kroppsmessig!

Det som er bra med henne er at hun beholder formene og blir ikke for tynn slik som mange kjendiser gjør. Det skal hun ha!

Skrevet

Ehh..... jeg foretrekker de korte, litt kraftige bena mine fremfor de anorektiske skjellettbeina hun der har. Svært lite fin kropp på akkurat det bilde. Gi meg Cameron Diaz kropp!

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Ja! Heier på Biel.

Eneste kropp på bildet i hi var hun i svarte bukser.

Skrevet

vanskelig å trene seg til lange slanke bein dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...