Gå til innhold

Dere hardbarka MGP fans:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere spise i kveld? Skal dere spise mens dere ser på fks? Skal dere skåle i champis?

Nysgjerrig jeg, her blir det hjemmelaget pizza. Har også en uåpnet flaske med bubbel som kanskje går i aften;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det tortilla. + sjokolade, brus, chips og is.

Ingen champis siden jeg er gravid.

Lager maten ferdig før sendingen begynner. Spiser mens vi ser på. :-)

Skrevet

Her blir det pizza. Italiensk sådan. Lager klar før sending så blir det sjokolade og vin etter maten. Gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...