Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hva skal dere spise i kveld? Skal dere spise mens dere ser på fks? Skal dere skåle i champis? Nysgjerrig jeg, her blir det hjemmelaget pizza. Har også en uåpnet flaske med bubbel som kanskje går i aften;)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Her blir det tortilla. + sjokolade, brus, chips og is. Ingen champis siden jeg er gravid. Lager maten ferdig før sendingen begynner. Spiser mens vi ser på. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Her blir det pizza. Italiensk sådan. Lager klar før sending så blir det sjokolade og vin etter maten. Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå