Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjent liv hele dagen, har drukket 0.5 l med cola å spist

isbiter, men fremdeles ingen liv.. Er i uke 31, så burde vel kjenne masse mer nå enn for noen uker siden??

Vært mindre liv de siste dagene enn tidligere, men nå er det ingenting..

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring sykehuset med en gang så får du komme til en undersøkelse! Ikke nøl med å ringe når du ikke kjenner liv..

Skrevet

legg deg flatt og dytt på magen, det hjelper hos meg, etter en stund flytter hun på seg eller skuer tilbake (dersom du er oppe å går blir det det samme som om du vugger på babyen og da er hverftfal mi helt i ro)... dersom du enda ikke klarer å få vekt småen i løpet av dagen ville jeg kansje dratt og sjekket det..

Men det er noen dager uker der det bare er mindre liv.. slik er det hvertfall os meg, men snuppa har det helt fint fordeom.

Skrevet

Hadde også vært bekymret (hadde det slik en morgen tidligere i uka, men da livnet han heldigvis til rundt lunsjtider), så ring. Heller en sjekk for mye enn en for lite!

Skrevet

Jeg hadde ringt føden med en gang.. Da kommer du inn så de får registrert liv. Ring heller en gang for mye en for lite!! Det har min JM sagt til meg.. Hun sa også at man ikke skulle kaste bort tiden m ed å ringe legevakten først. Massevis med lykke til. Ungen har det sikkert bra:))

Skrevet

Takk takk..

Da var jeg på vei inn til sykehuset...

går nok bra!

Skrevet

hvordan gikk det?

Skrevet

Hvordan går det??

Skrevet

Huff..... håper det går bra..... Masse lykke til.

Skrevet

Håper at det går bra med deg, Hanne. Lykke til.

Skrevet

Håper alt står bra til med den lille!

Skrevet

Alt var fint... var sikkert bare litt trøtt..

Men hjertelyd å alt annet var supert!

Tusen takk for all omtanke...

Skrevet

Ååå så bra... ble helt bekymret her siden det siste vi hørte fra deg var at du var på vei til sykehuset i går.. =)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Så bra at alt var i orden :)

Skrevet

så godt å høre!!! :)

Skrevet

... fikk skumle tanker her... Godt å høre at alt var bra med mini'n din !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...