Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hei Har lest en del innlegg her inne om utroskap både fra hans og hennes side. Ser at hvis hun har vært utro så vil mannen ofte forsones og prøve å redde forholdet, men er det en mann som er utro så er det bare å kaste ham på dør, da er det ikke noe å samle på uansett. Jeg har heldigvis ikke opplevd dette selv, men vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort hvis min mann hadde vært utro etter så mange år, kan godt være at jeg hadde kastet ham på dør. Ift innlegg her så virker det som om mannen er mer tilgivende enn det vi jenter er. Kanskje vi er laget sånn fra naturens side, ikke vet jeg, men interesant lesning. Uansett så er det veldig trist med utroskap og jeg har full forstålese for om de velger det ene eller andre da vi ikke kjenner livssituasjonen til hverandre her inne. Så dette er ikke ett krangle innlegg, bare refleksjoner.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg tror du tar feil i din observasjon, og at statistikken din ikke holder vann. Dessverre, for jeg skulle ønske du hadde rett.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Enig med deg over her. Det er SJELDNERE at menn tilgir HI, det er oss dumme kvinner som oftest tilgir. Menn ? Hehe, de kaster seg selv eller oss ut, går ut å knuller noen andre og kommer seg videre. Det er den mest brukte versjonen fra menn. Så du har tydeligvis enten lest feil, eller kalkulert feil. For dessverre HI så er det totalt motsatt.
Fruen+jente okt.10 Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Jeg er et eksempel på at mannen tilgir. Og det er jeg så ufattelig glad for. Etter at jeg sjøl har vært gjennom dette, ville jeg nok tilgitt min mann om det var han som var ute på vift. Dette fordi vi tross alt bare er mennesker, og vi GJØR FEIL, og bør få en sjanse til!
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Fint for deg. Jeg syns tvert i mot det virker som at kvinner har lettere for å la seg tråkke på, lettere for å godta at menn tenker med pikken og derfor lettere for å godta sidespranget og gå videre med dette i bagasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå