Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Gjør man det? Skal ha med mme, knekkebrød, litt pålegg til de eldste, flasker må man jo ha med. Tenker det kan være fint å ha med så vet jeg hva det inneholder.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har brukt å ha med hjemmefra, ja. Bleier også...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Så er jo bonusen at du har bedre plass til det nye du har shoppet når du skal hjem.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Når jeg drar til sydlige strøk må jeg si at jeg alltid er imponert over alt av frukt og grønt, helt supert utvalg. Du kan jo gi barnet the real deal, og ikke fra et glass, om du ikke tror de selger både fruktglass og middagsglass der du skal. Mye deilig mat, kjøtt, grønt og fine desserter er jo mye av gleden. Jeg har vært mye i hele middelhavsområdet, utenom Frankriket, i tillegg til at jeg har vært i Bulgaria. Ingen av de stedene har det manglet på ferdiglaget babymat, eller på flott frukt og grønt. Innholdsfortegnelsen pleier jo å være på flere språk, gjerne også på norsk/dansk, ettersom det er de samme produktene som selger over hele verden.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Var i Spania med nyfødt, savnet kun maltekstrakt. Bleiene var dyrere der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå