Gjest Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Kjekt å rykke opp i gradene Jeg har termin 19. aug og er akkurat startet på 3. trimester, så da får jeg komme hit og hilse på dere
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Hei! Velkommen inn :=) Synes jeg husker deg fra BliGravid? .. var det deg Elisabeth som prøvde ganske lenge? Klem fra DollyD
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Ja, hadde et ca 3,5 års opphold på BliGravid... Ting tar tid, så det er jo veldig fint å være kommet så langt! Nesten litt uvirkelig følelse Var du der lenge da?
Juli.mamma til 4. Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Velkommen:) Selv har jeg termin 19 Juli.
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Takk Ja, så kjekt, gleder meg masse jeg også Veldig spennede
nicki82 Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Heisann!!! Gledelig å se deg herinne da Velkommen skal du være!!! Hvordan har graviditeten vært så langt?? Får du til å nyte tiden med den store magen?? Klemklem
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Nei, hei Nicki Hvordan går det med deg? Her går det strålende, skal ikke klage Trives og vokser. Folk spør meg om det er tungt og om jeg er lei osv, men har ikke blitt det foreløpig da Jeg er jo svær, ligger langt over kurven og hadde kjempemage allerede da jeg var 16 uker. Så folk tror jo at jeg skal til å ha når som helst nå pga magen. Men jeg nyter dagene så godt jeg kan Er du også i 3. trimester nå? Når har du termin? Klem
nicki82 Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Har vært på 3.tri en liten stund nå. Tiden har gått veldig fort, selv om det til tider føltes som om 2.tri aldri ville ta slutt Jeg fikk mage også ganske fort. Ligger bare litt over kurven. Litt kjipern når jg var på utkikk etter jobb... Men nå har jg tatt tidlig permisjon, noe som virker veldig greit, men samtidig sitter jg mye hjemme og venter (litt bekkenløsnings plager). Synes det blir litt vanskelig å nyte den voksende mage nå som det er så nærme målstreken, men prøver å tenke på hvor godt det er å være gravid. Jg har termin 15.juli, så er nok bare noen dager unna høygravid status Har notert ned UL-dagen din, men har ikke kommet så langt som til å etterlyse resultatet. Regner med alt er vel med den lille og du vet hva det blir??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå