Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer oppdateringen fra meg :)

Skrev jo innlegg om at noe var på gang på torsdag. Det begynte med mensmurringer 06 om morgenen, tok en paracet og la meg. de forsvant ikke, tok eg dysj og sto opp. Så kjente jeg at det var rier på gang, så jeg gikk ned å spiste frokost, og så begynte jeg med rieteller på nettet. De varte ca 1 min, og det var 5-7 min mellom riene. De var ikke så vonde, så vi gikk en tur å kjøpte is og hentet noe tin vogna. så reiste vi hjem igjen, slappet av og hvilte litt. Kl. 17 var det fortsatt 5 min mellom riene, med noen få unntak-det var nettop 10 min mellom den to av dem... de varte ca 1 min, så jeg var helt usikker på om jeg skulle være hjemme eller reise inn for en sjekk.

Ringte føden. Fikk komme på en sjekk, men de var skeptiske siden det nettop hadde vert 10 min mellom to rier. "du får komme inn å heller reise hjem igjen ettepå, men det MÅ være max 5min mellom riene".

Ble litt skuffa, men tenkte jeg får hvertfall sjekke hvordan det ligger ann. Vi var på sykehuset 25min etter samtalen, og da hadde jeg hatt 8 rier på den tiden, så det tok seg fort opp.

Prøvde å ta meg sammen, så jordmor trodde ikke jeg hadde så vondt som jeg egentlig hadde...Men fikk konstatert 7cm åpning kl.17.20. HURRA :)

Måtte vente på ledig stue, fikk med badekar siden jeg ville ha det. Måtte vente på ledig lystgass. MEN, så fikk jeg plutselig pressrier, og fikk verken tid til badekar eller lystgass...Så det ble "all natural".

Vi fikk en nydelig gutt på 4310g og 51cm kl. 18.36, en liten time etter vi ankom sykehuset. Så det gikk fort for seg, og det var verre en første gang. Jeg skulle gjerne brukt en time lenger og ikke hatt det så tett, men når det var over så var det jo like greit at det hadde gått kjappt :) Han heter Julian, og er kjempesøt <3

Lykke til alle dere andre, spesielt til dere som er på overtid.Sender masse fødestøv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du e skamflinke å føda! =) Gratulera igjen me den nyydelige prinsen..

Eg glede meg t å kosa mar me an.. =) Ligge her hjemma å ruge for harda livet.. =)

Skrevet

Gratulerer med den lille tassen :)

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten! Stor klem.

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer! Sånn fødsel ønsker jeg meg også:) Kos deg masse med lillegutt!

Skrevet

gratulerer så mye! kos deg masse med prinsen!

Skrevet

Godt jobbet, gratulerer med prins:)

Skrevet

Gratulerer med gutten, og lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille :) For en rask og fin fødsel du hadde! Og et veldig pent navn - har vurdert det selv til min lille prins men så landet vi på et annet ;-) Håper fødestøvet ditt fungerer - 3 dager over her nå..

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Fødte selv den dagen kl 19.46 :) Nesten likt på oss da, ikke værst etter at vi skrev på innl sammen!! Deilig at det gikk så fort te deg! Her var det 2cm åpning kl 14.30, så det gikk passe fort te meg å, heldigvis! :)

Kos deg masse med lille Julian :D Det er så herlig!!

Skrevet

Takk for gratulasjoner :)

Nydelig gutt06+gutt i mai10 :) :gratulerer selv :) Lurte på hvordan det gikk med deg :) Var det du som okkuperte lystgassen kansje? hehe :)

Skrevet

Takk for det :) Fødte i badekar jeg og brukte bare det som smertelindring! Angra meg underveis men, det var jo ikke smertefritt kan du si. ;P Men vi overlevde da dette å!! Nå kan vi være stolte av oss selv :D

Hurraa!!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...