Gå til innhold

Noen fler i uke 10 her? Hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg har kvalmen gått over, forsvant i begynnelsen av forrige uke. Er fortsatt trött, og merker mye humörsvigninger... Apetitten er et kapittel for seg - föler jeg spiser hele tida. En skive og et glass melk ekstra - my ass!!

Jeg spiser vel noe sånt som annenhver time og da er jeg SULTEN.

Puppene har stabilisert seg litt, förtsatt litt ömme. Noen ganger kjenner jeg litt murringer i magen. På kvelden er jeg oppblåst og ser ut til å väre i 6. måned. Litt vanskelig å skjule, og jeg jobber mye kvelder.... Leter etter passende klär men föler at alt jeg tar på meg gjör at jeg ser ut som jeg har lagt på meg. Og det har jeg jo. Sukk, gleder meg til ferie.......

Spennende å höre hvordan dere har det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er fremdeles veldig kvalm, men har funnet ut at den forsvinner helt i periodene jeg er fysisk aktiv. Trøttheten er lammende og fryktelig slitsom. Sovnet på jobben en dag mens jeg arbeidet...

Ellers så har jeg det akkuratt som deg, veldig oppblåst om kvelden. Det begynner å bli vanskelig å skjule at jeg er gravid, så jeg gleder meg til jeg kan fortelle det og begynne å vise den voksende magen i stedet for å gjemme den.

Jeg gleder meg også utrolig mye til ferien. Må bare gjennom tre uker til med jobb...

Skrevet

Er nå 10+4. har nesten ikke vært kvalm i det hele tatt, bare litt innimellom, men det tror jeg kommer av at jeg har spist for mye! :S

Spiser hele tiden (sulten hver andre time ca, og er alltid fysen i mellom måltidene, så har nok lagt på meg et par kilo og fått større mage pga økt matinntak.... hehe... ikke noe hard gravidkul for å si det sånn :) Ellers er jeg bare supertrøtt og trenger mye søvn og må slappe av en del.Ømheten i puppene er nesten borte, men de har blitt større(kanskje også pga matinntaket, men men.. hehe!)

Har vært ordentlig hormonell og "bitchy", blir fort irritert osv... men de siste par dagene har jeg følt meg gladere/bedre sånn humørmessig, så håper at det er på vei til å bli som normalt! føles trist og blir frustrert av å bli så fort sint og irritert på de rundt meg... særlig samboeren, men han holder ut :) men håper det blir bedre etterhvert! :)

Lykke til videre jenter!

Skrevet

Uke 10 i morgen!

Jeg er fortsatt kvaaaaalm, men kaster ikke opp. Det har jeg ikke gjort tidligere heller... Oppblåst, og IKKE matlyst...

Er mye mer dårlig denne gangen enn sist.

Spiser kun når sønnen min spiser, for å spise med han.

Gleder meg til kvalmen forsvinner! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...