Gå til innhold

sterilisering, noen her som har menn som har snippet?

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet

har snakket om det lenge, og endelig fått bekreftet at han er inne i systemet og står på vent til time.

vi er ganske unge, men bestemte oss for at nå var det nok pga jeg har et par tøffe svangerskap bak meg og vi har i grunnen to flotte unger. aldri mer har jeg tenkt, men nå som timer en virkelig, kjenner jeg at jeg plutselig blir i tvil.. er det vanlig? akkurat som kalde føtter før et bryllup. eller er det tegn på at vi bør vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har mannen sterilisert seg, men det er etter nr 4.

Her var vi begge enige om at vi ikke ville ha flere barn, selv om vi event skulle gå fra hverandre også (har ingen planer). Her hadde jeg sterilisert meg hvis ikke mannen hadde gjort det.

Jeg hadde ikke "kalde" føtter før han gjorde det, og tror ikke mannen hadde det heller- annet enn at han grudde for operasjonen.

Jeg syns det er litt vemodig når jeg ser små babyer eller kjører forbi sykehuset, men er veldig glad for at vi gjorde det. Vi angrer ikke, men vi har 4 stk, vi var sikre på at vi ikke ville ha flere hver for oss heller. Og vi er i midten av 30 åra.

Jeg sier ikke at dere ikke skal gjøre det, men tenk dere godt om.

Vær helt sikre

Skrevet

går det an å reversere et sånt inngrep hos menn?

Skrevet

Her har gubben gjort det. Må si at det var mer hans avgjørelse enn min... Men har 2 velskapte og nydelige barn, så jeg skal ikke klage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...