Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Ville dere gjort det dersom OS ikke fantes? Nå snakker jeg ikke om dem som har blitt uplanlagt gravide, men som ikke har ønsket abort.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Selvfølgelig. Mange av oss jobber faktisk, og får fødselspenger på lik linje med andre. Tror ikke du vet hvor få alenemødre som faktisk får os.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg går inn under de du ikke mener. Men jeg vil likevel svare at jeg hadde tatt abort om os ikke fantes. Og når det gjelder de du spør om, så tror jeg de som aktivt går inn for å bli gravide, har jobb først så de ikke trenger os.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Så hvem snakker du om da? Enslige som velger donor? Det er gjerne ressurssterke damer som aldri har noe med OS å gjøre. De får en godt betalt permisjon, og går tilbake i jobb igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Hva er det å ikke forstå? Jeg snakker om dem som med vitende vilje blir gravide uten en partner, uavhengig av befruktningsmetode.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Tror nok at de som vil ha barn gjør det uavhengig av hva de får av penger. I land hvor de ikke har noen stønad får kvinner barn både med og uten partner. Jeg tror det handler om et ønske om å få barn, ikke om å få stønad eller hvor mye eller lite en har av penger.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Valget var ikkje vanskelig om å beholde eller ikke, selv om jeg er helt alene. Vi var to om å leke leken, men da det ble alvor forsvant han fort. Men jeg er en av de alenemødrene som ha en jobb, og får fødselspenger derfra, og kommer til å gå tilbake til jobb når jeg er ferdig med permisjon! Men kommer nok til å nytte med av de rettigheter jeg kan får for har fremdeles bare en inntekt
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Hehehe, vel, dersom ikke os fantes, så hadde jeg fortsatt elsket barnet mitt høyere enn alt annet, jeg hadde fortsatt gått tilbake til jobben min etter endt permisjon, og jeg villle fortsatt tjent penger på lik linje med andre arbeidende mødre. Prøver du å antyde at alenemødre er snyltere igjen? For det har vel blitt diskutert til døde her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå