EleResa Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Vel, jeg skal vel egentlig ikke komme før i morgen, er 28+0 i dag, men satser på at dere hyggelige damer her inne ikke har noe imot at jeg dukker opp i dag. Har TUL 23 august, menstermin 19 august - så man får bare se når vesla (mest sannsynlig jente, men ikke 100% selvfølgelig) i magen har tenkt seg ut. Jeg har ei jente fra før, som blir 4 til høsten. Vi bor på vestlandet, men er østlendinger opprinnelig. Fødested er derfor usikkert enda, kanskje Fredrikstad, kanskje Førde eller Bergen. Jaja, dette var litt om meg. Ha en fin lørdag damer
Juli.mamma til 4. Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Velkommen hit:) Jeg venter en Gutt. Termin 19 Juli. Mitt 4 barn. Sørlandet her:)
EleResa Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Takk skal du ha Juli4.Gutt Blir det gutt nr 4 også eller? Vi snakket om det før vi fikk vite kjønn, at om det ble gutt var det absolutt siste barn - nå er vi mer usikre siden det mest sannsynlig blir jente nr 2. Men skal aldri si aldri - kan godt hende vi blir fornøyde med kun 2 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå