Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 natt til onsdag og onsdag hadde jeg noen ubehagelige kynnere, natt til torsdag var det værre, fikk ikke sovi og ble som sagt værre. hele torsdag hadde jeg regelmessige "kynnere" som jeg var sikker på var rier.. startet med 9 min og 40 sek på morran og på slutten av dagen var det 5 min m ellom og varte i ca 50 sek, ringte ikke føden, fordi jeg ville heller se an natta, men når jeg gikk og la meg ble det bare en søvnløs natt, ikke noe særlig sammentrekkninger og det ga seg. så igår kveld trodde jeg det begynte på igjen, så la jeg meg, og nå virker det som det har gitt seg helt... 3 uker til termin, men legen sa igår at da måtte noe være på gang... men rart det stopper opp hele tiden da...????? har født før, og er gansje sikker på at torsdagen var rier...
Minimo <3 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Har det akkurat på samme måte og tenkte å ta meg en tur til legen på mandag Så får vi se hva hansier.. 5 uker til termin på meg, og slitt med maserier i noen dager no!
Erle79 Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Samme opplegget her i gården. Er 40 fullgåtte uker, og midt på dagen i går startet jeg å ha forholdsvis regelmessige kynnere. Jeg har aldri hatt en kynner før, hverken i dette svangerskapet eller det forrige. Det varte hele dagen til jeg skulle legge meg. Til å begynne med var jeg rimelig sikker på at det var rier og at fødselen var i gang, jeg ba til og med mannen min om å komme hjem fra jobb for sikkerhets skyld, men det var bare falsk alarm for i natt hadde jeg ikke sammentrekninger lenger. Men i morges var det på an igjen... Ja ja, det er bare å smøre seg med tålmodighet, babyen kommer når den er klar, men det er utrolig slitsomt å hele tiden gå og lure på om fødselen er i gang eller ikke...
To tette og ei badehette Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Erle79: Har det helt likt som deg og en dag igjen til termin. Må jo være at noe skjer snart? Kanskje det bygger seg forsiktig opp? Litt mer for hver dag? Tomt for tålmodighet, og lei av og bli lurt, da....
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2010 uff slitsomt er det i allefall.... har hørt at maserier kan vare i flere uker og likevel ikke føre til noe.. stemmer det? nå har dagen vært rolig, men nå så er faen meg magen stein hard hele tiden, og plutselig trekker det seg sammen i magen... ikke noe regelmessig el noe som det var da meeeen.... møkk, kan han ikke bare komme... i natt passer fint... helt greit...
Mally Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Har hatt det nøyaktig på samme måte og har 3 uker igjen til termin, spurte jordmor når jeg var der på torsdag og hun sa dette var helt normalt, hun lurte på om jeg hadde spist noe som kunne gjøre at jeg hadde luft i magen, for dette kunne ha litt med saken og gjøre..ellers var det bare oppvarming til det som skal skje
Ronja&Odin Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2010 luft i magen gir regelmessige rier?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå