Gå til innhold

I dag var det min tur å kjefte ut samboeren :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi lagde middag i dag, var han i ertehumør og tulla fælt med både det ene og det andre. Jeg syntes det var morsomt i begynnelsen, men helt plutselig begynte jeg å snakke stygt til han, å si at han var så barnslig, at han ikke kan oppføre seg som en normal voksen. Etter en stund spurte jeg om han skulle være med på dugnad i nabolaget som var ca en time etter middag, men nei, det orka han ikke. Jeg sa at han er så lat og usosial at jeg blir flau. Hvordan skulle jeg kunne vise meg utendørs på dugnad, å måtte forklare at han ikke orka å bidra??

Huff, jeg skjemmes over meg selv, hvor i alle dager kom alt det der fra? Det ble en veldig stille middag, jeg dro ut på dugnad alene og rydda nok for begge to, sa til de andre at han ikke følte seg bra, og hadde lagt seg.

Første møte med sinna-hormoner! Grøss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å si unnskyld da :)

Skrevet

det er vel ingenting det da..

Her i gården, da jeg var gravid og hormonene raste som den verste storm, så fikk den stakkars samboeren min høre at han bare skulle stikke å henge seg eller pule seg selv i rumpa. Bare fordi han glemte å kjøpe sjokolademelk til meg.

En gang kastet jeg t.o.m et glass etter han, helt uten grunn. Bare fordi at han tøyset for mye.

:)

Skrevet

Han er jo lat hvis han ikke gidder å stille opp på dugnad. Avskyr slike folk som ikke vil være med på å trekke lasset.

Skrevet

Jeg også - vi var kanskje 10 stykker av i alt ca 80 som bor her...

Skrevet

Han orker ikke være med på dugnad og sender den gravide kona si i stedet, og så må hun si unnskyld.......Rar verden vi lever i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...