mamma til lillingen Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Er 13+3, og har i det siste vært plaga med å ha vondt nederst i magen (i livmora rett over skambeinet) når jeg ligger i senga. Må ligge i fosterstilling, bena krøka sammen mot magen, for å lindre litt på smertene. Litt bekymra at det er starten på bekkenløsning, har ikke peiling på hvordan det skal kjennes ut, men litt tidlig, eller? Har også hatt vondt akkurat i høyde med navlen, men på tvers, litt sånn pressende smerte, hvis jeg kan si det sånn. Men på dagtid, mens jeg står oppreist. Noen som har opplevd samme greia? Sikkert noen som vil si at det er normalt og sånt, men jeg er bare litt irritert at jeg allerede nå mister nattesøvn pga magen.
SolsikkeKleo Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier. Nå er jeg i uke 21 og har begynt å kjenne masse liv når jeg legger meg. Det er liksom litt ømt i livmora når den sparker, og kjenner igjen følelsen fra da det bare var "vondt" fordi jeg ikke kjente bevegelsene så tydelig ennå. Får håpe det ikke er bekkenløsning for din del. Det vet jeg ingenting om dessverre og heldigvis. Jeg mister også nattesøvn på grunn av magen, men det er mest fordi jeg blir så gira av disse bevegelsene (selv om det for meg oppleves som ømt og til tider litt ubehagelig) at jeg ikke klarer å sove, men heller setter meg her inne på natta... Lykke til videre!
mamma til lillingen Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2010 Er nok ikke bevegelser som er årsaken til mine smerter, det er nok alt for tidlig enda, tror jeg. Men hadde jeg visst hva det var, og om det var at jeg kjenner liv, hadde det ikke gjort noe
*Nøtta* Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jeg var også veldig øm i livmoren en periode,og hadde en "tom" dunkel smerte i mellomgulvet på en måte. men det gikk over.
kinderegget Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har også hatt det mye i perioder, spesielt når jeg har lagt meg. Og hvis jeg snur meg litt fort kommer en lynende smerte som et knivstikk i livmora. Og dette er liksom kommet flere steder rundt livmora etterhvert som den har vokst. Tror det iallefall på meg er en type voksesmerte og strekk i ligamentene som gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå