Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Deler dere dere slik at barna får lengst mulig sommerferie? Eller hvordan gjør dere det? Går barna i sfo og barnehage store deler av sommeren? Hvor mange uker har de fri i strekk?
Verbena Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Eldstemann er skolestarter og barnehagen de går i nå er sommerstengt i 3uker i juli. Så han har siste dag i barnehagen 25.juni og førstedag på sfo 16.august.Så han har 7uker ferie. Minstemann skal bytte barnehage til en som er nærmere oss så han har ferie fra 25.juni til 4.august. Så han har nesten 6uker ferie. Jeg er arbeidsledig akkurat nå så jeg har jo fri samtidig som min samboer. Vi og gutta har ferie først i ca 2uker sammen, så skal de være ca 1uke hos mine foreldre også rett over 2uker sammen med faren og hans familie. Før de kommer hjem og minstemann begynner i ny barnehage og eldste har litt mere fri sammen med meg. Hadde de ikke skullet til faren så hadde vi nok måttet funnet på endel smarte løsninger!
Jojo x3 Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg er lærer, men jobber en uke etter at skolen er slutt (elevene har fått fri) og en uke før de begynner igjen. Det vil si at ungene har fri når jeg har fri og det er mange uker i strekk Min mann har 3-4 uker i strekk.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 i år har vi ikke ferie sammen da jeg jobber frem til jeg skal ut i permisjon 20 juli og han må ta ferien sin tidligere pga han er i siviltjenesten og skal starte i ny jobb mest sannsynlig. vesla har fri i 3 uker fra 20juli
Lene~mor til tre Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Jeg og gubben har bare 14 dager ferie sammen. Ingen av oss kan velge ferie, gubben har ikke ferie da de jobber 21 vakter i strekk og har 17 dager fri hele tiden så da er ferien innebygd i de 17 dagene de har fri. Jeg kan heller ikke velge ferie da vi må ha sen eller tidlig ferie annenhvert år. Nå jobber ikke jeg så mye heldigvis...selv om jeg kasnje kunne tenkt meg å jobbe litt mere... Ungene mine har jo fri fra 23 juni - 23 august så det blir en lang sommerferie
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Vi har ingen ferie sammen. Jeg er lærer og har hele sommeren fri, men han jobber ett sted der han må jobbe hele sommeren hvert år. Ungene er hjemme hele sommeren med meg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Vi skal ha tre uker ferie sammen.. Sønnen skal ha litt mere fri fra bhg enn det, ettersom jeg går hjemme i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Vanligvis 2 uker. Barnehage og sfo er sommerstengt fire uker i juli så de må være hjemme da. Jeg har en jobb hvor jeg ikke kan ta fri i august mens mannen sitt arbeidssted har sommer stengt i fire uker fra midten av juli. Jeg starter ferien samtidig med barnehagen og har to uker alene med barna, så starter mannen ferie og vi har to uker sammen hele familien. Så begynner jeg jobbe og mannen har to uker alene med barna. Barna har med andre ord seks uker fri.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Mannen jobber på fiskebåt og har fri fra slutten av juni og ut august - kjempepraktisk når barna etterhvert begynner på skole -med den lange sommerferien det vil medføre. Jeg tar ut 3-4 uker ferie på sommeren(ikke nødvendigvis sammenhengende).
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Han blir å ta ferie mens jeg har ferie, men han har ikke mulighet å ta så lang ferie, tipper max 1,5-2 uker. jeg har 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå