Gå til innhold

Alle gode ting er fire??! Eller? :( :)


Gjest

Anbefalte innlegg

I desember 2008 gjorde vi et IVF forsøk. Og alle som har vært gjennom det samme, vet at det ikke er særlig behagelig. (Min opplevelse av det hele hvertfall), julaften kom "beskjeden" om at det var mislykket. MASSE penger brukt.

 

I Mai 2009 ble jeg gravid av "egen maskin", men i juli hadde jeg en spontanabort! Verden lå i grus...

 

I oktober 2009 ble jeg gravid atter en gang, og vi kunne ikke vært lykkeligere.. Etter mitt eget ønske om UL før juleferie,(er nå 11,5 uker på vei) kom da beskjeden om at fosteret var dødt, hadde vært dødt i to uker, og at en medisinsk abort måtte til! Dette skjedde 22 desember...

Igjen, totalt gruslagt verden..

 

22 April 2010: positiv gravitest!! :D Hva venter nå?

 

Er det feil å ha blandede føleser?? Vil og VET at jeg burde være overlykkelig, men desverre er frykten for en ny abort så stor, at det er vanskelig å tenke positivt..

 

Er det flere der ute med samme opplevelser?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst GRATULERER!!! Det er helt lov å ikke være super happy. Mitt forrige nick var alle gode ting er tre, men på det fjerde skal det skje!! Vi opplevde også å miste tre ganger. 1 sa og to MA. Fjerde gangen jeg ble gravid dreit jeg i alt. Lata som jeg ikke var det (drakk ikke eller røyka) men gadd rett og slett ikke tenke på det. I uke 11 fikk jeg time til ul og da så vi et bankende hjerte. Vi hadde sett det før og, men aldri levende over uke 8.

 

Nå skal det sies at jeg var hos en healer etter tredje aborten, som fortalte meg en del ting. Kanskje helt tilfeldig men hvertfall så satt spira den 4. gangen og vi har en vakker gutt på 21 mnd. Er nå gravid igjen og er kjempe nervøs. Klarer ikke glede meg ordentlig.

 

Regner med du får tidlig ul siden du har den historien du har, prøv å få en etter uke 8. Jeg fikk høre at fosteret ofte slutter å vokse rundt denne uken hos de som opplever en ma. Selv om det ikke oppdages før uke 11 lissom.

Nå ble det mye her, men det jeg hvartfall vil trøste deg med er at det kan gå ann :) Selv om du har mistet mange ganger kan det hende at akkurat denne spiren vil sitte og at det endelig er deres tur :D Og ja, reager som du vil, for det er ingen som kan fortelle oss hvordan vi skal reagere. Håper alt går bra for dere denne gangen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...