Gå til innhold

Påvirker streiken dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her merkes den ikke foreløbig annet enn litt lite utvalg i noen butikker på visse produkter. Ingen barnehager eller noe sånn som er stengt her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite foreløpig. Bhg til ungene blir tatt ut til uka men de holder åpent som normalt siden pedene der er på disp, altså ikke førskolelærere. Jobben min blir også tatt ut, men vi holder åpent som barnepark fra 10 til 14, men merker ikke noe annet enn at jeg slipper å ha senvakter og må vaske skaper og gjøre andre ting når barneparken er stengt

Skrevet

Ja, renholder på arbeidsplassen min er ute i streik, og det påvirker oss i stor grad. Noen av de ansatte er tatt ut, og begynner streik over helga, så da blir det spennende å se hva som skjer, for vi kan ikke holde vanlig drift om det er mange som forsvinner derfra.

Skrevet

Jeg har ikke merket noe enda...

Skrevet

Ikke merket noenting av den enda, utenom at min favorittvin var det tomt for på polet.. Men det var liksom ingen krise.. :o) Ikke hørt om noen bhg her i kommunen som er tatt ut i streik, og skulle nå bhg til sønnen bli tatt ut så er det ikke super krise da jeg går hjemme i permisjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...