Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 I morgen skal vi på fjelltur. Det gleder vi oss til. Skal på ei hytte en god times kjøring herfra. Skulle egentlig ligget over, men så skal jeg på jobb på søndag så da reiser vi hjem til mgp imorgenkveld:) Spørs om vi ikke sovner fra hele synginga hvis vi skal traske rundt i fjellet imorgen:)))
Verbena Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Nå storkose jeg meg med frokost sammen med guttaboys! Skal muligens dra en tur på besøk til ei venninne av meg og dattra hennes om ikke så lenge også skal jeg levere gutta hos pappan deres kl 14. Da blir det hjem, speedrydde leilighet også gjøre klart til fest! Gleder meg til en koselig kveld med samboeren min, bestekompisen min, få treffe nydama hans for første gang og treffe flere andre venner =)
Lene~mor til tre Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Vi jobber begge to, utenom det blir det å slappe av å se litt på tv
lÅktiHaUDe Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Lese, lese og atter lese til eksamen. Så barna må bare godta at aktiviteter med mor kommer i annen rekke et par uker til frem i tid (. De har heldigvis en far som er super + at været er strålende så de er fornøyd med å leke med vennene ute ). Jeg derimot skulle gjerne nytt solen og gått mye på fjellet, i skogen og vært i aktivitet. Men jeg får ta det igjen. Dere andre får nyte det ).
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Idag har vi vært inne i Trondheim på Blålys dag.. Kjempe kjekt for en gutt på 5 år som har politi som sine store helter.. ) Nå holder mannen på med litt jobbing her på gården, sønnen er med. Men når junior er i seng skal jeg og min kjære kos oss med god biff med masse godt tilbehør. I mårra har vi ingen store planer foreløbig - vi ser ann været tenker jeg. Er det greit vær, så reiser vi enten til en park eller i en bhg, leke og kose oss.. Er det skikkelig drittvær så får vi se hva vi gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå