Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Sikkert drittlei allerede, men here it goes... Barnehagen til kidsa står på lista over de som blir tatt ut til uka, men det står at det foreløpig bare er 4 stk som blir tattt ut. Jeg regner med at dette er ped-ledere, men jeg er usikker på hvor mange det er av de. (stor barnehage, og vi er ferske der) Stenger bhg da? Må de ha så og så mange for å holde bhg åpen? Av ped.ledere altså....
1881 Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Bhg til tantebarnet mitt er i streik, der er alle pedagogiske ledere tatt ut og styrer, dvs det er kun en tilsynsordning for barna annenhver dag dvs 2 avdelinger en dag og 2 avdelinger neste, og de kan være i bhg fra 08.30-14.30 da må de hentes. Dersom streiken trappes opp så kan bhg i verste fall bli stengt, men dette er vurderinger som gjøres. I deres barnehage hadde de fått informasjon om hvilke dager barnet deres kunne være der i redusert åpningstid, har ikke du fått slik informasjon, eller blir bhg tatt ut i streik først på onsdag?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Ja, rektig.. Nei, det var ikke noe informasjon her, listene ble lagt ut på nett nå i kveld, så de regnet vel ikke med å bli tatt ut. Naboen jobber også i bhg her i kommunen, og har heller ikke hørt noe.
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Uten pedagogiske ledere på plass blir barnehagen gjort om til barnpark. Her er åpningstidene for barnepark 10-14 og det blir derfor åpningstidene i vår barnehage ved streik. Kan være alle dager, men kortere tider. Enn så lenge er ikke vår bhg plukket ut og om ei uke skal vi 14 dager på ferie - satser på at det er ferdig til da....
serin@ Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Noen som vet om det finnes en liste over hvilken barnehager som blir tatt ut i neste omgang? Fant ingenting på barenhagen eller kommunen sine sider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå