Gå til innhold

Noen andre studenter som har hatt sin siste eksamen før permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde min siste eksamen for dette semesteret idag, og nå har jeg permisjon, 13 dager igjen til termin... Hurra, jeg klarte det :)

Andre i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Har en oppgave som skal leveres tirsdag, så er jeg også ferdig. Hurra! Skal bli deilig:)

Skrevet

Hurra for deg! Og for meg! :) hehe hadde min siste eksamen igår, det er HERLIG med permisjon. Har bare slappet av i hele dag! Har termin 13 juni :D

Skrevet

Jeg hadde min siste eksamen 14 mai og oppgaveinnlevering i slutten av mai:) nå er det ikke eksamen før til jul igjen:) Og det er jammen meg godt:)

Skal studere i permisjonen, men kun ta 1 fag hvert halvår.

Jeg jobber normalt over 100% i tillegg så det har vært ganske travelt med full jobb og studier samt 2 små unger. Men alt går:) Så jeg gleder meg max til permisjonen starter:)

Hipp hurra for oss alle:)

Skrevet

Hei! Jeg har siste eksamen på mandag, og så er det permisjon! Skal bli veldig deilig å bare slappe av de siste ukene og sove lenge frem til babyen kommer! Skal ha et helt års permisjon fra studiene jeg, så nå er det siste innspurt før studiefri :)

Skrevet

Hurra, MeLLe! Jeg også! Så det er utrolig digg! Har to år igjen med mastergrad etter permisjon, noe som passer meg perfekt, for da kan jeg fortsatt være hjemme med lillegutt og ikke sende ham i barnehagen som et åring, er nemlig samlingsbasert noen få ganger i halvåret :) Gleder meg til permisjon med nydelig baby! :)

Skrevet

Leverte inn min siste bacheloroppgave 27.mai, så nå er jeg offisielt ferdig utdannet! (Om jeg står) Deilig å kunne jobbe litt, og konsentrere seg om det koselige som venter i sommer!

Skal forøvrig fortsette som student ett år til siden jeg ikke får tid til å jobbe meg opp rett til permisjonspenger fra arbeidsgiver. Men det året skal jeg virkelig ta i mitt og småens tempo :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...