Gå til innhold

vondt rett under puppene, men over magen ... hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi innvoller og sånt presses opp? er så støl i perioder. Trykker liksom på. Helt på toppen ved ribbeina eller hva det blir , som sagt mellom pupper og mage på en måte hehe. Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er dette jeg hat også, og som jeg prøvde å beskrive i innlegget under her. Men jeg merker at magen blir større, så antar at det er slik som både du og jeg mistenker; at innvollene blir presset oppover. Hvor langt er du på vei? Jeg er 20+6 og merket dette først i dag.

Skrevet

Om det er stikkende smerter, KAN det være tegn på svangerskapsforgiftning....

Ikke for å skremme, bare til ettertanke...

Skrevet

Er heldigvis ikke stikkende nei, bare støl-aktig.. Og kommer og går og er mest om kvelden. jeg er 24+3. :-)

Gjest poäng
Skrevet

Er det i ribbeina du mener? Jeg har veldig vondt i ribbeina for tiden, har stor mage (har faktisk veldig stor mage, babyen er en god del større enn gjennomsnittet og sf-målene mine er 4 uker lenger på vei enn resten av meg) og når jeg sitter så blir all vekta fra magen presset på ribbeina. Deilig, bare tre måneder igjen! :P

Blir nok bedre når magen synker, så forhåpentligvis bare 2 måneder igjen med trykket mot ribbeina.

Skrevet

hmm....

jeg opplever også dette til tider...18 uker om to dager...en slags sviende vond følelse og har tenkt med skrekk og gru på sv.forgiftning....

men da kommer og går det vel ikke vondten?NOEN SOM VET?? kan gå dager i mellom jeg kjenner det..pluss at bt mitt var ganske lavt i grunnen før helgen og urin var fin....leste også at dette forekommer sjeldent før uke 20...

tror helst at det er luft i mitt tilfelle.sidne tig flytter litt på seg nå så kna man sikkert kjenne luftsmerter der også...?:)..eller som dere sier innvoller som er på tur...

Skrevet

Jeg har vondt pga bh for tiden..når jeg tar den av puster jeg så mye lettere...er jo sikkert ikke det dere snakker om da..hihi:)

Skrevet

nei, men det kunne vært det.. er på en måte akkurat der bh-en slutter at det gjør vondt. Igår var det skikkelig ille og jeg tenkte at idag fikk jeg ringe JM.. men heldigvis er det mye bedre idag! skal avgårde og trene litt og satse på at det holder seg borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...