Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg var i en veldig nær jentegjeng tidligere. Vi var fem jenter som holdt veldig mye sammen, og var gode nære venninner alle sammen. Så falt en av oss ut, og en til, og så ble vi liksom litt fremmedgjorte alle sammen ettersom hverdagen innhentet oss og vi ikke var unge og gikk på byen lenger. Det er akkurat som om det eneste vi har felles nå er det som engang var, og selv om det er moro å mimre og fint å ha felles referanser, så rekker det bare så langt på en måte... Jeg har kontakt med alle, bortsett fra en, fremdeles, men vi er liksom ikke like nære lenger. Hun ene kaller vel meg sin bestevenninne, men det har blitt litt enveiskjøring (hun spør om råd og jeg gir etter beste evne), og selv om hun nok er den som kjenner meg best her i livet på mange måter, så kaller jeg henne ikke bestevenninnen min. Blant annet fordi jeg ikke føler jeg kan poppe innom for en kaffe eller ringe hvis jeg har det vanskelig... Jeg har flere venninner også som jeg treffer til lunsj og sammen med ungene osv, men mannen min er helt klart min beste venn i dag, og det er jo på en måte litt trist. Selv om det jo er litt fint også... Hvordan er deres historier?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Veldig lik historie som deg faktisk. Vi var en gjeng, noen flyttet, noen fik barn og nå snakkes vi bare av og til og prøver treffes et par ganger i året, blir mest mimring. Har noen venninner jeg er litt med nå, men ingen veldig nære, og ingen bestevennonne.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Har kun en veldig god vennine. En vennine jeg stoler 100% på og har kjent lenge. Bestevenn? Har aldri tenkt på det men hun er jo den som er den beste vennen min så ja Utenom det har jeg bare 2 andre venner, resten kun bekjente og venner jeg treffer på fest og slike ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå