bondeknøl Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg skal visst ta test neste uke, men skjønner ikke heeelt vitsen ettersom jeg snart er ferdig uansett?! vekta holder de øye med på vekstkontroller......
Grevinnen Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hei, jeg har vært på det jeg også -heldigvis har jeg ikke svangerskapsdiabetes. Tror de tar det fordi du kan bli skikkelig dårlig av det, og at babyen din kan bli veldig stor fordi sukkeret ikke blir riktig tatt hånd om i kroppen din slik at det går rett til baby som koser seg og blir velidg stor etterhvert! Du kan jo gå to uker over termin og da er det jo snakk om 4 uker til.. Men jeg vet ikke altså, bare tanker... Lykke til uansett!
mammaen til 2+1 Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 nei hva er vitsen med det? var det stor utslag du hadde siden dette ble bestemt?
bondeknøl Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2010 Har ikke hatt noe sukker i urinen i det hele tatt.. det var bare noe de trodde!? hmmmmm... utsette meg for den vonde drikka, huff
bondeknøl Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2010 og en heeel dag på sjukehuset. kjedelig. de har sagt hun blir som 1 mann omtrent.. 4560g, 9 dager over termin. Så ettersom de holder kontroll på veksten og slik så skjønner jeg ikke greia jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå