Gå til innhold

Treff i Bærum 30+


Abeda

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen over 30 år i Bærum med termin i juli/august som har lyst til å møtes ?

 

Jeg er 37 år og venter mitt andre barn i slutten av juli. Fra før har jeg en datter på 4 år.

 

Hadde vært koselig å møte andre i samme situasjon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor helt vest i Oslo om det teller, venter nr 2 midt i juli, har en jente som snart blir 3 i. Er 100% sykmeldt nå, hadde vært hyggelig å treffe andre - gjerne på dagtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med på treff! Bor i Oslo, men flytter til Bærum i slutten av juni. Termin i slutten av juli, og venter min første. Jobber fremdeles, og har noen formiddager og noen ettermiddager ledige.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med på treff! Bor i Bærum og venter mitt første barn i midten av juli. Har nettopp blitt sykemeldt 100% og kan derfor bli med på treff både på dagtid og ettermiddag/kveld. Cafeén Kanel i Sandvika er jo et ypperlig sted for et lunsjtreff.

 

Vibeke:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for treff fom neste uke, denne uken er full med kiropraktor, fysio og svangerskapskontroll. Aner ikke hvor Kanel er, så trenger litt nærmere forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanel er et fransk bakeri som ligger nede ved elven. Hvis du går gågaten i Sandvika, går ned ved Sandvika barneteater så ligger det på hjørnet på høyre side. Man kan sitte både ute og inne. Jeg synes i alle fall at det er veldig hyggelig sted. Hva med et lunsjtreff i neste uke? Jeg kan alle dager bortsett fra mandag og torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt treig med svar, hatt sykt barn i helgen. Skal vi si fredag, 12-tiden eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg blir gjerne med på fredag. Jobber fortsatt, men har fri denne dagen, så det passer bra.

Da sees vi kl. 12.00. Gleder meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det passet for deg også, Abeda! Fikk nesten litt dårlig samvittighet for å ha "kuppet" tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...