Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Jeg kjøpte min stelleveske på NILLE til 150 kroner! Kjempeflott med mange bur og god plass! Beste stellevesken jeg har hatt hittil(å jeg har hatt simo sin standart stelleveske)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 den stellevesken du snakker om som du kjøpte på nille, koster nå bare 39,50:) MEN det er sikkert for at den skal sluttselges..jeg ville løpt rundt til alle nille butikkene for å være sikker på å finne den:) Noen har sikkert igjen:) Hvor i norge bor du? Jeg vet nemmelig av butikker i Trondheim som har igjen..men det spørs vel om det blir for lang unna...?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jeg bor i Ålesund å der har de stellevesken enda. Men har ikke vært der på en stund så kan ikke garantere noe.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 jeg bor i rogaland, skal gå innom hver nille butikk til jeg finner den HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Hmmm tru om de har den i Harstad?? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå