Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann vil ha navnet ANDREAS

mne jeg er ikke så glad for dette navnet, men vi har også

ALEKSANDER.

Noen som kan hjelpe oss med synspunkter,?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk tips av en venninne... når han er i lykkerus når han holder babysen for første gang, kan du si : vi kaller ham... (hva du nå vil kalle ham)..kjære.... og da sier han nok ja.... :-) har ikke prøvd det selv, men det funka for venninna mi, og også pappaen er kjempeglad for navnet nå! her i huset foretrekker vi nok å bli enige... selv om det er vanskelig,...

Skrevet

Vi har blitt enig med de to eldre brødrene men denne gangen er det jammen vansklig,

Det skal ikke være lett :/

Skrevet

Tror Vimsa er inne på noe lurt her.. :)

Min mann rakk ikke fødselen til nr. 2, men da han kom inn på rommet og fikk henne i armene sa han " hun skal hete ......" (som var det han nektet å kalle nr. 1 fordi han ikke likte navnet... :)

Skrevet

Ja kanskje jeg må prøve det, bare at jeg liker å ha klart navn før fødslen, er litt kontrollfrik når det gjelder å ha ting på plass :P

Men kanskje jeg bare må vente denne gangen he he he

Skrevet

hehe, ikke lett. Jeg kom med flere navn han ikke likte og motsatt. Tilslutt ble vi enige om Alexander. Lykke til med navnevalget. Stor klem.

Skrevet

Andreas er NYYYDELIG!! Ville kalt vår sønn det hvis broren min ikke hadde hett det!

Skrevet

Når du ligger med rier og har vondt.......Da syns gutten din så synd på deg at han godtar de navneforslagene du har...:)

Skrevet

Jeg synes begge navnene er veldig fine - så ville kunne ha kalt sønnen min begge to. =O) Er det en av dere som ikke liker det andre navnet i det hele tatt? Dårlige assosiasjoner? Eller er dere bare "forelsket" i hvert deres navn?

He he. Som de andre skriver: du skal se at dere blir enige under fødselen ja. Har hørt om flere venner som har stått på hvert sitt, men etter fødselen så har det virket så trivielt at mannen og dama har begge gått med på den andres forslag (begynt å "krangle omvendt" - altså at de byttet mening for begge ville at den andre skulle få viljen sin). Hi hi. Vår baby fikk ikke navn før vi var på vei hjem fra sykehuset sist selv om vi var ganske enige om de tre siste navnene. Det ordner seg skal du se! Selv for en kontrollfreak (noe jeg også liker å være til tider...) =O)

Skrevet

Vi har bare forelska oss i hvert vårt navn jeg har egentlig Kristoffer, men der har mannen min dårlige vibber sier han :P

så Aleksander, er liksom det vi eer sånn passe enig.

Ser nok ut som jeg må vente litt til ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...