Monajenten Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 ...finnes det noen nettsider som er seriøse slik at jeg kan stole på at det faktisk er riktig oversettelse? Det er viktig nemlig.
Gjest ->>- Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Nei. Altså, oversettersiden til f.eks google er jo seriøs, men det finnes ingen tekniske løsninger som er så gode at en automatoversettelse blir til å stole på når det er til/fra et språk du ikke behersker og kan kontrollere. Til det er det alt for mange ord som har doble betydninger. "Stol på meg!" blir gjerne "Chair on me," liksom. Skal du ha en ordentlig oversettelse må du antagelig betale et levende menneske for å utføre den (det finnes helt sikkert nettsider som tilbyr formidling av dugende oversettere, da).
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 denne funker ikke ? Men vet jo ikke om den er 100% riktig da http://translate.google.com
Monajenten Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2010 Det er bare snakk om tre ord da, så blir kanskje litt dumt å leie noen:-/ Men takk for svar!! Til deg under: Takk for link men jeg kan jo ikke vite om det er 100% seriøst, hehe:-) Så derfor håpte jeg noen hadde erfaringer, helst med koreansk, men det ser ut til å bli vanskelig kanskje.
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Har ei venninne som kan litt koreansk... Hva skal du ha oversatt da?
Monajenten Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg VIL: Hadde vært supert om venninnen din kunne ha prøvd: Det er kun snakk om: Norway Expo 2012
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 2012 blir vel det samme om jeg ikke husker helt feil Fikk ikke tak i henne nå, men kan evt. prøve senere.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Noruwei Eksp'o 2012 heter det. Med hjelp fra en venninne.
Monajenten Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2010 Tusen takk Regnbuens barn, det var veldig snilt av deg. Og så er jeg så slem at jeg må si at jeg glemte jo å skrive at det skulle være på koreansk, altså med tegn:-/ MEN - kan du spørre venninnen din om hvis det skrives med tegn, skal da 2012 fortsatt være 2012, eller er det også tegn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå