Gå til innhold

Hva slags bikinitopp til meg som har små pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på www.sportmann.no og der er det en del fine bikinier. Men aner ikke hva som er fint på meg! Har liksom ikke tid til å gå i butikker for å prøve heller, men må kanskje det.......?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekant. Men det kommer jo litt an på kropssfasongen din ellers også. Er du bred over skuldrene er halterneck fint, bandero kler bare de som er slanke..

Skrevet

bandero aner jeg ikke hva er ;)

Trekant? men da føler jeg liksom at puppene ser så små ut.......må vel bare innse at jeg ikke kan gjøre noe med den saken he he he uff ja ja sånn er det å ha ammet. De er liksom så tomme. Er ikke trekant finest på de med store altså? Jeg er forholdsvis brei, eller like brei som hoftene. Har lyst på halterneck, men hvor selges fine?

Skrevet

Jeg synes halterneck fungerer fint på mine små, vanlig trekant får de bare til å virke mindre synes jeg.

Jeg fant fin på Triumph i Bogstadveien i Oslo, men det er noen år sien.

I Oslo er det kjempegodt utvalg i en butikk ved Steen og Strøm,

Husker ikke navnet, de har frakker i 1. etasje og underetasjen full av badetøy.

Skrevet

Jeg har små og liker best å gå med trekantoverdel uten regulering nederst/under puppene. Synes de ser minst små ut da :o)

Skrevet

He, he - her er meningene delte - sikkert også avhengig av om puppene har blitt lange.......

Det viktigste er i hvert fall at man føler seg vel - da føler man seg automatisk mer attraktiv :-)

Skrevet

Jeg er liten og liker best en trekanttype som er fast nede (altså et fastsydd bånd) og som knytes bak halsen. Blir vel mer halterneck da...

Den sitter bra slik at man kan bevege seg. Tror den ser grei ut også.

Skrevet

Enten med pushup-effekt eller trekant vil jeg tro :)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

halterneck med trekant som der er litt løft/fyll i:)

Men vanlig bøyle er også fint så lenge det er fyll i toppen så løfter puppene!

Skrevet

Bandero er stroppeløs. Kjekt for å bli brun, men kler ikke min fasong..

Skrevet

Ja med litt fyll kunne er helt klart en fordel! :-D

Men hvor har dere kjøpt deres da???

Prøvde en jeg hadde som ikke er fast nede (trekant) og det så helt merkelig ut. ene puppen henger litt og den andre liksom bare er der. Nei herregud hehehe det blei helt feil!

Jeg er 160 ca og det er ikke mye fett der oppe, bør man da velge 36? Problemet er at rumpa mi ikke kommer inn i en 36...........

Skrevet

Du må kjøpe ulike størrelser vet du;)

Skrevet

jeg har ganske små, sammensunkne pupper, og syns de kler trekantbikini ;-D

Jeg har en vanlig, enkel trekantbikini uten padding, og en trekanthalterneck med litt padding. Begge fra Hennes.

Skrevet

joda jeg vet, men mange fine bikiner kommer ikke i plukk og mix :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...