cherry coke Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Men vet ikke om jeg tør. Smertene overlever jeg nok, men ser for meg at det må være max ubehagelig å ligge der og vise frem sitt aller helligste for en fremmed. Noen som har gjort det? Vil vite alt fra hvor mye det kostet og til hvilke "stillinger" du var i for å få bort alt bak i der..hehe.
prekæs Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 En bekjent som er hudpleier sier man må stå på alle 4. de vokser fra ryggen og fram og napper til. Hehe, jeg ser det liksom for meg. Jeg gjør det aldri, men hver sin smak.(min bekjente gjør ikke slikt hun heller:))
cherry coke Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 PÅ alle 4?? Nei, det tror jeg søren ikke jeg vill altså! Hehe :-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Jeg ligger på ryggen jeg, og såvidt på magen i 2 sekunder. Ikke opp på alle fire her...Går veldig fint, blir så fint atte ;-)
prekæs Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Det er en ting jeg bare ikke fatter. Slikt gjør folk frivillig hos personer uten tausehetsplikt...men mannlig gynekolog nekter de å gå til:D
cherry coke Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2010 Bllir det rødt og nuppete etterpå? Og blir det helt glatt? Har skikkelig lyst altså, me IKKE på alle 4 :-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Kan jo være bittelitt rødt der og da, men jeg er ikke plaget av at det er nuppete og rødt etterpå.. Blir iallefall helt glatt hos meg, vet ikke hvordan andre har det da.. hehe Jeg går på Make my day i Vika i Oslo, kjempeflinke der ;-) Jeg gjør det frivillig, og jeg kunne såklart gått til en mannlig gynekolog og.. ;-)
Libido- Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Du blir ikke så "blottet" som du tror du blir =) Det er langt unna GU for å si det slik. Du ligger ikke å spriker med bena, men har et ben rett ned og med ett ben stående i benken/bøyd opp. Når de tar bak ligger du rett ned på magen, med bena rett ned. Du drar ut skinkene selv i det hun kommer med voksremsen, ritsj, borte, ferdig =) Når jeg var ferdig første gangen tenkte jeg, wow, og det der har jeg gått og grudd meg for! hehe. Var ikke så vondt som jeg trodde heller. Vondeste var å ta frempå venusberget.
LadyLuck & Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 hmm.. frister nesten å røve. lei av barbering i tide og utide. Men alltid vært litt for sjenert.. Ikke en gang peil på hvor jeg må for å få gjort noe slikt.. Anbbefalinger i bergen???
cherry coke Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2010 Hmm..tror jeg må ringe litt rundt en dag og forhøre meg=) Men er det fare for inngrodde hår og sånn skit? Og hvor lenge holder det seg glatt?
prekæs Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Hehe. Nå trodde jeg "røve" var ett nytt ord for barbering ett visst sted. Knis:D
Libido- Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 tror det er mer fare for inngrodde hår ved barbering. Hårene som vokser ut etter voksing er mye mer myke og ikke piggete. Første gang varte det ikke lenge 5 dager ca som hel glatt. 2. gangen litt lengre, for det må tas en del ganger før det får "samme lengde" Dessuten kan det være hår som brekker og de vokser ut igjen ganske fort, fordi de ikke har blitt nappet. Men det er veldig individuelt, kommer an på hårtype osv. Anbefaler å kjøpe voksehemmende krem. De fleste har den på etter voksing og tilbyr deg å kjøpe. Husker ikke navnet, men kan springe ned å sjekke om det er viktig for deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå